Yes, jij kan bijna aan de slag met de winstgevende succesformule!

Binnen 5 minuten ontvang je de download in je mailbox. Check ook even je spambox.

Maar wacht nog even met naar je mailbox scrollen...

... want ik heb iets supertofs voor je, want je wilt een winstgevende business bouwen, maar welke prijzen vraag je? Bepaal niet langer jouw prijs op gevoel en op 'hoop van zegen' maar vraag een berekende prijs waar jij gegarandeerd winst mee gaat maken.

Speciaal voor ambitieuze retailondernemers heb ik een waardevolle online workshop 'Bepaal de winstgevende prijs voor jouw product' gemaakt die jij direct kunt volgen.

Nu tijdelijk voor slechts €17

AVG

Durf jij een winstgevende prijs te vragen?

Dagen, weken of maanden ben je al bezig met jouw geweldige product. Samples, inkopen, bijschaven en repeat. Jouw producten zijn ondertussen een 10+ en je weet dat je hiermee de wereld kan veroveren. Je bent er klaar voor.

Tijd voor de verkoop of het opschalen hiervan. Omzet maken, geld verdienen en je dromen najagen. Jij weet best dat omzet bestaat uit verkoopaantallen en prijzen. Jouw marketingbrein heeft 1000 ideeën om meer aantallen te verkopen, maar die prijs?

Te weinig? Verdien ik er dan wel wat aan? Welke marge moet ik vragen?
Te veel? Wie wil het voor dit bedrag nou kopen? Vast niemand…

Je hebt geen idee en vraagt maar ongeveer hetzelfde als de concurrent (of concullega ;-)). Of jouw product ook 40 euro kan kosten omdat zij dat nou eenmaal heeft, weet je niet. Je hoopt het. Gek eigenlijk.

Hoe kun je nou investeren in designs en in een hele online shop als je niet eens weet of de prijs wel klopt? Achter je prijs zit geen strategie, maar je hebt ooit je prijzen ‘gewoon maar gegokt’. Je bent stiekem zelf ook wel eens van mening dat mensen ’teveel’ betalen voor jouw product. Of te weinig. Je durft je prijzen niet aan te passen. Bang dat je helemaal geen klanten meer hebt.

Wat als het ook anders kan?

Winstgevender...

Je vraagt een prijs die 100% past bij jouw productaanbod, die je kosten dekken én waarmee je winst maakt.

Je durft met 100% vertrouwen jouw prijzen te vragen.

Je weet exact hoeveel je moet verkopen tegen welke prijs om jouw doelen te bereiken.

Je snapt aan welke knoppen je kunt draaien als jouw prijzen niet (meer) matchen met de klant.

Je leert de technieken om moeiteloos jouw prijzen te verhogen.

Met dank aan Marissa heb ik nu veel meer inzicht in mijn cijfers. Ik weet welk budget ik uit kan geven aan adverteren en hoe ik uit moet rekenen of de advertenties ook daadwerkelijk wat opleveren. Daarnaast weet ik nu welke producten de meeste winst opleveren en welke producten niet. Ik heb nu veel meer grip op mijn financiën en kan een beter plan maken voor de toekomst.

Superthanks Marissa!! Ik heb zo lopen stoeien met het vinden van de juiste percentages voor die bestemmingen. Hoeveel winst is nou goud voor mijn bedrijf? Wat is wel of niet realistisch?? Echt heel fijn dat je mij op maat hebt geholpen. En met succes! Mijn kosten zijn deze maand al met 15% gedaald en dat is ook terug te zien in mijn winst. Yeaaah!!! Ik ben zo blij. Echt superbedankt!! Ik had niet gedacht dat ik met grip op mijn cijfers zoveel meer zou kunnen verdienen, het zit hem niet alleen maar in meer klanten.

Wow jouw masterclass heeft me echt mega erg aan het denken gezet. Ik heb meteen de volgende dag al jouw tips toegepast in het maken van een financieel plan wat wel realistisch is. Ik heb mega veel zin om er mee aan de slag te gaan! Ik heb het gevoel dat ik hierdoor echt weet wat ik moet doen i.p.v. alleen maar op gevoel onderneem! Echt zo enorm waardevol was het. Veel gratis webinars gevolgd maar deze stak er echt bovenuit. En het is nu al 2 dagen geleden, maar ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. Ik dacht: 'Ok, ik heb zelfs iets economisch gestudeerd (ok in een ver verleden), ik kan dit allemaal wel zelf'. Maar ik wil echt enorm graag met je aan de slag als sparringpartner en stok achter de deur en vooral omdat ik weet hoeveel waarde je levert. Mag ik nog instappen?

De juiste prijs is de snelste weg naar meer winst...

En nee, een hogere prijs is niet altijd beter.

Weg met de onzekerheid over je prijzen en het laten liggen van duizenden euro’s. Jouw producten zijn echt te goed voor een prijs puur op gevoel. Zelfs als je een gevoelsmens bent. Dat weet jij ook.

Wat heb je na de workshop:

  • Je hebt de handvatten om prijsveranderingen te communiceren naar je klant (en doe je dat nou wel of niet?).
  • Jij hebt een prijs bepaalt voor je producten waar je 100% achter staat. Ik leer je mijn bewezen prijzen formule die klanten keer op keer weer inzetten. En weet je. Het is intens veel makkelijker om je producten te verkopen als je vol vertrouwen achter je prijzen staat.
  • Op (zéér) korte termijn meer omzet en meer winst. Je kunt het meteen implementeren en de vruchten gaan plukken.
  • Je leert de bewezen ins en outs over het geven van korting. Wanneer wel, wanneer niet, hoe dan en hoeveel? Kortingsacties gaan voor jou werken in meer winst.
  • Extra tips voor het verkopen van jouw nieuwe prijzen. Ongetwijfeld gaat er na deze workshop het een en andere veranderen in jouw prijsstrategie.
Marissa_beeldmerk

Met een verkeerde prijs op jouw producten laat je makkelijk
duizenden euro's per jaar liggen.

Even voorstellen... Ik ben Marissa Bonants

Ik ben Marissa, ik ben gek op cijfers en heb een intense voorliefde voor prijzen. Ik studeerde bedrijfseconomie en deed een master en een post-master (een soort master na je master ;-p) in accounting.

Tijdens een exchange in Ottawa (Canada) volgende ik vakken over prijssetting en consumentengedrag. Mijn prijzen liefde was aangewakkerd. In mijn accounting carrière op de Zuidas zag ik bedrijven van binnen en besefte ik meer en meer hoe belangrijk het stukje prijs is. Het is de helft van je omzet en een van de belangrijkste redenen in welke mate bedrijven winstgevend zijn.

In de trajecten die ik doorloop met mijn klanten spelen prijzen een grote rol. Het is de basis, een fundament. Iets zo essentieels, simpels en complex tegelijk. De juiste prijssetting kan je bedrijf 200% winstgevender maken. En dat wil ik jou laten zien en leren in deze workshop.

Wat een verademing dit! Heel het weekend ben ik bezig geweest met berekeningen en Excelsheets waar mijn hoofd van duizelt. Na uren vol frustratie was ik nog niets verder. Ik dacht zelfs even: wil ik dit wel echt? Door jouw template in te vullen werd het in 1 oogopslag duidelijk. Wat een gamechanger. Ik heb inzicht en weet welke stappen ik wil zetten om mijn bedrijf winstgevender te maken. Zin in!

Lonneke - eigenaresse webshop in stationary producten

Wow ik raakte altijd verstrikt in de templates en nu heb ik meteen een helder inzicht.

Mathilde - eigen sieradenmerk

Ergens wist ik wel dat mijn prijzen veel te laag waren. Ik durfde ze echter niet te verhogen omdat ik bang was dat ik geen klanten kreeg. Jij hebt me laten inzien dat de prijs niet het probleem was, dus een lagere prijs ook niet de oplossing. Met mijn huidige prijzen moest er ik geld op toeleggen. Nu we de prijzen heb berekend voelt het zoveel beter. Ik zou een dief zijn van mijn eigen portemonnee als ik het niet zou doen. Mijn omzet en mijn winst zijn met meer dan 300% gestegen. Halleluja.

Maaike - eigen kledinglijn

Confronterend om in te vullen. Auw. Wel meteen de eerste stappen gezet om wél mijn verdienmodel strategisch in te steken.

Fiene - Beautysalon + eigen productenlijn

€17,-

Workshop: Bepaal de winstgevende prijs voor jouw product

Een online workshop waarin je stap voor stap wordt begeleid in het bepalen van jouw winstgevende prijs. Ideaal voor iedereen die producten verkoopt en twijfelt aan de prijssetting of ergens voelt dat de prijs niet klopt maar ook niet weet wat het dan moet zijn.

Je kunt direct aan de slag met de online workshop en je ontvangt een werkboek en rekensheet om ook direct in actie te komen.

Prijzen zijn er namelijk altijd in je bedrijf. Anders heb je een hobby of een stichting. Dus eenmalig investeren = voor altijd plezier.

AVG

Nog even concreet:

Wat heb je na de workshop?

Een berekende prijs op basis van jouw kosten, winstwens, positionering, strategie en markt. Concreter en helderder kun je het niet krijgen.

Tools en technieken waarmee jij jouw prijzen verandert, aanpast en evalueert.

Ik leer je de kneepjes van het vak qua het geven van kortingen, prijstechnieken, het verkopen van jouw prijs en de psychologie achter prijzen. Prijzen bepalen én de prijs verkopen wordt leuker en kost minder moeite.

Je krijgt mijn prijzen rekensheet én een invulbaar werkboek met opdrachten voor het bepalen van jouw prijzen.

Is deze workshop geschikt voor jou?

JA, als je nu twijfelt over je prijzen of nog geen prijzen hebt gesteld.

JA, als jij voelt (HA) dat prijzen bepalen niet alleen maar een gevoelskwestie is. Zeker niet als jij grootse plannen hebt.

JA, als je binnenkort een nieuw product in de markt gaat zetten.

JA, als je een check wil op jouw huidige prijzen.

JA, je wil exact weten hoeveel aantallen je moet verkopen met de nieuwe prijzen voor je winstdoel.

JA, als je wil weten hoe je nou kortingen optimaal inzet zodat het je én meer omzet, én meer klanten, én meer winst gaat opleveren.

JA, voor ondernemers met een product. Creatieve makers, webshops, food start-ups en salons.

Meld je aan voor de online workshop 'Bepaal de winstgevende prijs voor jouw product' voor slechts €17.

AVG

Bedrijven winstgevend(er) maken door financieel inzicht...
Dat is mijn missie!

Marissa_beeldmerk_wit